A perfect balance of exhilarating flexiblity and the effortless simplicity of the Code Supply Co. WordPress themes.

Novosti Kreativne Industrije
dark mode light mode Search Menu

Nova veza Novog Beograda sa Obilaznicom

Nova veza Novog Beograda sa ObilaznicomIzgradnja magistralne saobraćajnice koja će preko petlje Surčin spojiti Novi Beograd sa autoputem “Milos Veliki” počela je ovog meseca, a prema najavama rok za završetak je 18 meseci. Deo autoputa “Miloš Veliki” od Obrenovca do Čačka je završen i pušten u saobraćaj, kao i deonica od Obrenovca do Surčina. Kod Surčina je autoput “Miloš Veliki” povezan na autoputsku obilaznicu oko Beograda, a preko nje sa autoputevima prema Šidu, Subotici i Nišu. Osim olakšanog pristupa novom autoputu za žitelje Novog Beograda i Zemuna, njenom izgradnjom biće otvorena mogućnost urbanizacije i izgradnje na stotinama hekatara trenutno poljoprivrednog zemljišta u ataru Surčina.

Deonica Novi Beograd – Surčin je trasa gradske magistralne saobraćajnice na delu od Novog Beograda do Surčina, od raskrsnice ulica dr Ivana Ribara (saobraćajnica T6) i Vojvođanske, odnosno Ulice Jurija Gagarina do denivelisane raskrsnice Surčin. Preko saobraćajnice T6, kad se izgradi nedostajući deo pored bežanijskog groblja, imaće direktnu vezu sa Severnom tangentom i mostom Zemun – Borča, na Dunavu. Sa užim gradskim jezgrom ostvaruje vezu, preko mosta na špicu Ade Ciganlije i preko postojećeg ”autoputa” kroz Beograd.

Dužina Gradske magistralne saobraćajnice Novi Beograd – Surčin, iznosi 7,9 km do veze sa Vojvođanskom ulicom, a sa produžetkom Ulice Jurija Gagarina (1,55 km), ukupna dužina dostiže ukupno 9,45 km. Profil saobraćajnice sastoji se od tri trake (3,5m) po smeru, razdelnog pojasa širine 5 metara, ivičnog zelenila od po 2 metra, kao i obostrane pešačke staze širine takođe 2 metra. Na trasi će se nalaziti tri površinske raskrsnice i jedna denivelisana „Surčin 1“, kao i 2 nadvožnjaka i tri mosta preko melioracionih kanala. Dozvoljena brzina na ovoj saobraćajnici biće 80km/h.

Izgradnja je započela iako na pojedinim delovima trase još uvek nije završena eksproprijacija, pa će izvođač ulaziti na te delove sukcesivno, što može uticati na planirani rok za završetak radova. Ugovor je potpisan sa kineskom kompanijom CCCC(China Communications Construction Company), a ugovorena vrednost projekta je 70.5 miliona evra.

Total
0
Shares