Projektom druge faze nekadašnji železnički koridor u Topčideru biće pretvoren u krak Bulevara patrijarha Pavla koji će direktno spojiti sa petljom Hipodrom. Kada se ova etapa završi, trenutno postojece suzenje na petlji Hipodrom ka Rakovici biće ukinuto, kao i ukrštanje šinskog i motornog saobraćaja kod podvožnjaka ka Košutnjaku. Trasa tramvajske pruge će zadržati postojeću trasu, ali je projektom obezbeđeno denivelisano ukrštanje tramvaja i drumskog saobraćaja, što znatno povećava bezbednost svih učesnika u saobraćaju. Dužina nove saobraćajnice je 1.940 metara i planirane su po dve saobraćajne trake po smeru, razdvojene razdelnim pojasom širine četiri metra, dok će trotoari biti promenljive širine, a najmanje dva metra. Na trasi su planirana dva i dva kružna toka, jedan kod kompleksa Zavoda za izradu novčanica i drugi kod podvožnjaka ka Košutnjaku, gde je planiran i tramvajski tunel od 73 metara.
Neto vrednost ugovorenih radova je 2,05 milijardi dinara, rok za izvođenje je 360 dana od uvođenja u posao, a radove izvodi grupa dobavljača koju predvodi RAS Inženjering.