Ključne oblasti za projekat rekonstrukcije tržnog centra UŠĆE biće fokusirane na udobnost, donoseći nove i inovativne formate, kao što su izložbeni prostori i pop-up lokacije. Najveća transformacija ponude najavljena je u segmentu Hrane i Pića, sa brojnim novim sadržajima i planiranim zonama za sedenje na otvorenom. Posebno treba istaći izmenjenu fasadu objekta, koja će sada omogućiti potpuno otvoreno i ka spolja orjentisano prizemlje. Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će plato koji okružuje objekat dobiti novu funkciju. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju i objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa transparentnom staklenom fasadom na drugom spratu, gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad.
Pored brojnih novih sadržaja u segmentu Hrane i Pića, planirane su i brojne mogućnosti za razonodu i zabavu, uključujući novu dečiju zonu na dva nivoa i buduću zimsku baštensku terasu sa velikim atraktivnim svetlarnikom. Novi arhitektonski pristup preuređenju UŠĆE Centra sa više svetlih, transparentnih površina i centralnim umetničkim instalacijama treba da transformiše doživljaj posetilaca, uz bolju povezanost spratova i vidljivost prodavnica, kao i unapređenu pešačku komunikaciju u unutrašnjosti. Planiran je i višenamenski prostor pod nazivom „New Market Square”, koji će doneti mogućnosti za različite vrste događaja i promocija, od sajmova hrane, koncerata i pozorišta, do uređenja doma.
Dok svi detalji oko vrednosti i rokova planirane rekonstrukcije ne budu poznati, pogledajte promo 3D prikaze osveženog izgleda tržnog centra na Ušću.