A perfect balance of exhilarating flexiblity and the effortless simplicity of the Code Supply Co. WordPress themes.

Novosti Kreativne Industrije
dark mode light mode Search Menu

Salesforce zvanično akvizirao Slack za 27,7 milijardi $

Salesforce je sada zvanično završio akviziciju Slack-a, skoro osam meseci nakon što je prvi put objavio planove za kupovinu popularne platforme za komunikaciju i kolaboraciju timova za ogromnih 27,7 milijardi dolara. Kao rezultat dogovora, Salesforce je rekao da planira da kombinuje Slack sa Salesforce Customer 360, platformom podataka o kupcima koju je uveo 2018. godine, a koja omogućava kompanijama da povežu Salesforce aplikacije i usklade izvore podataka u celoj kompaniji.

Rad od kuće podstaknut pandemijom na tržištu je stvorio ogroman apetit za alate za timsku saradnju, koji su iskoristile kompanije kao što su Zoom i Microsoft. Međutim, Slack nije uspeo da u potpunosti iskoristi tu priliku, barem delimično zbog agresivne konkurencije Microsoft Teams-a. Akcije Slack-a bile su u padu od kako je kompanija izašla na berzu 2019. godine.

Vredi napomenuti da Slack u Evropskoj uniji ima nerešenu žalbu za gušenje konkurencije protiv Microsofta. Suština žalbe Slack-a je u tome što je Slack dostupan kao samostalna usluga i aplikacija sa različitim cenama, dok Microsoft Teams uglavnom dolazi kao deo pretplate na Office 365. Slack tvrdi da Microsoft koristi Office-ovu dominaciju na tržištu kako bi primorao milione ljudi da instaliraju Teams kroz ovaj paket. Nije jasno kako će se, i da li, ta žalba nastaviti sada kada je Slack u osnovi operativna jedinica unutar Salesforce-a.

U svakom slučaju, sa Slack-om pod okriljem, Salesforce sada ima još moćniju ponudu, omogućavajući mu da stvori dublje društvene integracije u svom paketu proizvoda. Možda još važnije, s obzirom na digitalnu transformaciju koja je zahvatila industriju u proteklih 16 meseci, Salesforce i Slack mogli bi zajedno igrati veliku ulogu u oblikovanju budućnosti posla.

Izvor: Venture Beat

Total
0
Shares