Proširenje trase u Crnotravskoj i Ulici Save Maskovica izvođeno je na neizgrađenoj strani ulice, čime je postojeća veza proširena na profil 2+2 trake sa razdelnim ostrvom. Rekonstrukcija je pored izgradnje nove saobraćajnice uključivala zamenu celokupne podzemne infrastrukture, uključujuci kanalizaciju, vodovod i elektrovodove, a u Crnotravskoj ulici zamenjena je i trolejbuska kontaktna mreža. Radovi ipak još nisu završeni, pošto je preostalo da se kompletiraju pešačke staze sa obe strane kolovoza, ali i manji detalji na signalizaciji i ukrasnom zelenilu.
Pored toga što je uklonjeno jedno od uskih grla na Voždovcu, izgradnja i modernizacija na ovom potezu biće nastavljena od Trošarine do Autoputa, a najvaljeno je i raspisivanje tendera za narednu fazu do kraja ove godine. Na drugoj strani planirana su proširenja u Borskoj i Ulici Pere Velimirovića, čime će se otvorena saobraćajnica povezati sa Bulevarom patrijarha Pavla i dalje mostom preko Ade sa Novim Beogradom.
Radove na 850 metara dugačkoj deonici Crnotravske i Ulice Save Maškovića izvodilo je preduzeće Ras Inženjering iz Beograda, a vrednost projekta iznosila je oko 5 miliona evra.